sâmbătă, 13 august 2011

am primit prin e-mail

Lucian Bureriu către mine


Stimate domnule Nicolae, din partea mea, problema rămâne constantă. Cred că " retrașii" aceia sunt victime ale dezinformării pe care băsescofonii o distribuie în privința crizei. Am stat de vorbă zi și noapte cu fiul meu din San Francisco, ne-am și sfădit oleacă, cert e că ne îmbrobodesc dâmbovițenii cu un dezastru mondial inexistent, sperând să camufleze porcăria noastră internă, punându-și mască de suferinzi pe motive externe, când, de fapt, sunt niște exploatatori ai propriului popor, care trebuie demascați. Am șters din blog niște chestii care erau cam rele, știu că sunt urmărit și poate că ar trebui să ne sfătuim ce putem și ce nu să dăm pe net. Am fiu și nepot în State și deocamdată viză pe 10 ani. În perioadele în care voi lipsi din țară, ca să-i ajut pe ai mei, care sunt singuri acolo, voi fi doar blogger, dar activ pentru partid. Ideea de bază e că această criză nu vine din USA, în ce ne privește. Zilele astea, 12-14, la SF e o mare strânsură de bloggeri din toată lumea, sub egida WordPress. Anul trecut am participat și eu la acest WordCamp interesant. Aș zice să le promitem tinerilor care vor veni la noi, legături punctuale cu băieți isteți care bat la tastaturi. Am multe adrese. Cu stimă, Lucian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana