luni, 15 august 2011

Bun gasit!

Nu sunt politician si nici nu imi place politica.
Probabil ca va intrebati ce caut aici; si eu m-am intrebat. Ma numesc Alexandru, am 31 de ani, sunt roman si, printr-un concurs de imprejurari, momentan locuiesc in Statele Unite. Am citit despre demersul domnului Nicolae Tudor si am decis sa ma alatur acestuia deoarece consider ca situatia actuala in care se afla romanii nu este una fericita. Sunt de parere ca o schimbare trebuie facuta si ca cineva va trebui sa faca acesta schimbare, din pacate cred ca, pentru a ne fi mai bine, trebuie sa ne schimbam putin fiecare dintre noi. Si spun "din pacate" pentru ca imi este teama de faptul ca poate nu o vom face. Nu stiu cine este vinovat cu adevarat de situatia in care suntem, nu stiu daca este presedintele, premierul sau vecinul de la 5. Mi-as dori un trai mai bun pentru copiii mei si pentru toti cei care locuiesc in tara in care am sa ma intorc si eu peste ceva vreme. Am citit ceea ce s-a scris aici si nu stiu inca in ce fel as putea ajuta la acest demers. Sunt sigur ca lucrurile nu se pot schimba peste noapte, dar daca, ipotetic vorbind, mi s-ar oferi sansa de a schimba ceva, as incepe cu schimbarea modului in care ne educam copiii- si nu ma refer aici la programe de invatamant, examene etc. ,ci la adevarata educatie care inseamna: disciplina, respect, cultura generala, si nu in ultimul rand gestionarea banilor si a resurselor. Consider ca scoala, ca si intitutie de formare, este una din cele mai importante verigi ale unei societati direct responsabila si implicata in viitorul unei tari. Mi se pare total ineficient sa schimbi un sistem de invatamant fara sa astepti macar o generatie completa de studenti pentru a vedea rezultatul acelui sistem si abia apoi, in functie de acesta, sa faci ajustarile necesare.
Nu vreau sa deschid o cutie a Pandorei, in mare acesta este punctul meu de vedere. Consider ca orice societate merita sa lupte pentru un trai mai bun si merita sansa de a invata cu adevarat ce inseamna "un trai mai bun".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana