marți, 16 august 2011

Cine sunt...

Numele meu real este Alexandru Micluţ însă lumea din online mă cunoaşte drept Harry. În mediul politic nu mă regăsesc din foarte multe motive, n-are rost să le enumăr pentru că românul de rand le ştie. De meserie sunt scriitor (vorba vine, nu-mi câştig existenţa din aşa ceva, este doar o pasiune). Sunt tipul de om care îşi risipeşte energia pentru a face un bine celor din jur (indiferent cum) şi mai puţin sieşi.

Dacă tot am hotărât să iau parte la această mişcare ce tocmai ia naştere, trebuie să vă anunţ din start că sunt tipul din spatele blogului, adică, sunt cel care se va ocupa de promovarea online, de crearea noului site (care, apropo, este în construcţie) şi de social media; iar dacă va fi cazul şi de promovare offline şi obţinere de sponsorizări (pentru început). Aceste lucruri fiind spuse, trebuie să reţineţi că şi voi va trebui să promovaţi această mişcare. Un singur om nu poate aduce acest proiect la apogeu.

Sunt un timp destul de practic şi implicat în tot ceea ce fac. De ce am ales să mă implic în acest proiect, probabil că vă întrebaţi. La cei 23 de ani adunaţi în spate ştiu că sunt un om capabil să schimb mentalităţi, comportamente, şi stări. Dacă pot face acest lucru cu fiecare individ în parte, de ce să nu încerc să schimb mentalitatea unei naţiuni?. M-am implicat în proiect pentru că sunt sătul de ceea ce se întampla cu ţara mea (din fericire încă sunt un patriot convins). Un alt motiv este pentru că fac parte dintr-o generaţie nouă, mult mai încercată de vremuri şi maturizată înainte de timp, fac parte dintr-o generaţie însetată de afirmare.

Ce aşteptari am? Această miscare să crească repede şi să devina ce se vrea să devină (cu sau fără mine). A treia cale să devină un partid de centru (ceea ce lipseşte cu desăvârşire în România) demn de luat în seamă, care să nu-şi uite ţelul. În ultimă instanţă sper să se creeze o nouă ideologie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana