miercuri, 17 august 2011

manifeste preluate de pe www.indignati-va.ro

SUNT UN NIMENI

In naivitatea mea chiar am crezut ca sunt si eu in stare de ceva, ca pot sa citesc o pagina dintr-o carte, ca pot chiar sa-mi spun o parere despre asta, ca pot sa invat un copil sa spuna ce simte cand vede o floare sau cand citeste o poezie, sa ascult muzica fara sa deranjez pe nimeni si sa ma uit la emisiuni ciudate de pe canale ciudate – Discovery sau Animal Planet -. gresit, total gresit, tovarasa!

cine esti tu, sa-ti imaginezi ca e ceva de capul tau!? ca viata ta si truda ta valoreaza ceva?! nu, nici macar salariul tau pe care nu l-ai primit de trei luni de zile – salariu de bugetar marit de o nenorocita de hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila, in care nu mai crede nimeni!-. cine esti tu sa te crezi mai important decat columbeanca sau zavoranca (monica columbeanu – dulcea razbunare a limbii romane!) sa apari din ora-n ora pe toate posturile de televiziune cu cele mai importante stiri despre cum ai furat sau ti s-a furat – nu stiu! – cada de baie sau cum ti s-a facut catarul sa fii pozata cu motanul?!

cine sunteti voi, amarati de dascali de tara, chiar daca sunteti vreo 70 si ati inchis scolile intre 17 februarie si 8 martie pentru ca nu va sunt recunoscute drepturile salariale castigate in instanta, cine sunteti voi? iar acum truditi ca prostii sa recuperati orele pierdute, cu grija, cu mare grija sa nu stresati, sa nu deranjati, sa respectati drepturile copilului: nu tipa, nu-l jigni, nu-l stresa, nu-l lovi, nu-l incarca, nu-l obosi, nu-l minti , nu… pe unde or fi ratacit indatoririle copilului, ca la cele ale parintelui nici nu ma mai obosesc sa ma gandesc…

dar drepturile noastre? a, pardon, am uitat, noi suntem roboti! in toc! toc!toc-ul pasilor mei pe piatra trotuarului pana la scoala, in fiecare dimineata, rasuna acelasi gand, aceeasi intrebare: cum e posibil ca in tara asta sa nu mai crezi in nimeni si in nimic? cum e posibil sa nu-i pese nimanui cand se incalca o lege care se presupune ca trebuie sa-ti apere drepturile? si-n acelasi toc! din fiecare dimineata ma simt tot mai mult ca un robot – fara ganduri, fara simtiri -. merg la scoala si-mi fac orele, ma intorc acasa, corectez kg. de caiete si de lucrari, program administrativ si somn chinuit in fata televizorului (un film politist e tot ce mintea mea mai poate sa recepteze – ce daca l-am mai vazut de doua sau de trei ori, peisajele din Midsumer sunt la fel de frumoase si de curate…)

sa ma mai razvratesc? indignarea imi creste tensiunea si-mi da ameteli. si, oricum, cui ii mai pasa si de asta?

MANIFEST. PENTRU ROMÂNIA…

Au trecut 21 de ani de la lovitura de stat… au trecut 21 de ani de aşa zisă “democraţie” şi “capitalism”. În toţi aceşti 21 de ani s-au perindat la conducerea ţării toate aşa zisele partide politice mari din România,.. de fapt nici nu se pot numi partide politice deoarece nu au o orientare clară, o doctrină, o ideologie…. Se pot numi găşti, sau grupuri de interese… fiecare gaşcă, adică partid politic, ajuns la putere a contribuit la distrugerea sistematică a intreprinderilor de stat, a industriei, a agriculturii, a economiei naţionale in fapt, şi in final a ROMÂNIEI!!!.. toate întreprinderile gigant ale economiei naţionale au fost ani in şir jefuite de grupurile de interese instalate la putere şi in final falimentate ori privatizate ori furate bucată cu bucată de acesti hoţi.. de cele mai multe ori şi privatizările au eşuat, “politicienii” au urmărit să îşi încaseze comisioanele pentru înstrăinarea fabricilor si resurselor ţării iar mai apoi asa numiţii “investitori strategici” au urmărit doar valorificarea pe termen scurt a acelor active, prin vandalizarea, demontarea şi casarea fabricilor la fier vechi, îmbogăţindu-se rapid, lăsând pe drumuri zeci de mii, sute de mii şi in final milioane de muncitori, de români…

Milioane de români au ajuns să-şi părăsească ţara pentru că aceşti “politicieni” nu le-au oferit nimic, ci doar au distrus economia natională.
Puţinii angajati care mai sunt în România au ajuns sclavi la diferiţi “privaţi”, la mini-fabrici în care nu se respectă nimic, în care angajaţii sunt obligaţi sa muncească câte 12 ore pe zi, 7 zile din 7, în care angajatorii nu respectă nimic din obligaţiile lor..
Sunt multe de spus, nimic nu merge bine in ROMÂNIA datorită acestor “politicieni” instalaţi in locuri calde si generatoare de profit murdar.. de la învăţământ până la sănătate, nimic nu mai funcţionează normal, totul se acordă pe criterii politice, nepotismul şi incompetenţa triumfă în această ţară, au ajuns în diferite funcţii personaje care n-au absolut nici o legatură cu domeniile respective, la orice minister, agenţie, direcţii judeţene si întreprinderi de stat(… acele întreprinderi puţine, câte au mai ramas) sunt numiţi in funcţii de conducere diferite personaje ciudate, bineînţeles, membrii de gaşcă,.. pardon, de “partid”… Am ajuns acele vremuri în care pregatirea şi adevărata valoare nu mai contează ci doar apartenenţa la diferite grupuri de interese, găşti, şi bineinteles, dorinţa de înavuţire rapidă, fără muncă, prin căi necinstite.
Toate cele ce se intampla de 21 de ani îmi întăresc convingerea că era mult mai bine înainte de lovitura de stat din decembrie 1989, atunci exista o elită, esista o ştiinţă, o scară a valorilor, nu doar corupţie, hoţie, incompetenţă, nepotism si dorinţa de distrugere a economiei; exista hărnicie, bun simţ si omenie…. Si nimic din sălbăticia de astăzi.
Când ne vom trezi odată să punem mâna pe rangă si lopată şi să facem curăţenia atât de necesară?… când îi vom da jos pe tâlharii care au preluat abuziv conducerea de 21 de ani??, de pe poziţiile pe care s-au cocoţat..
Vă îndemn să ieşim la curăţenie, să-i dăm jos pe toţi hoţii si incompetenţii, pe aceşti „democraţi”.. haideţi români la lupta cea mare, haideţi sa curăţăm ţara de jefuitori…
… am ajuns sclavi în ţara noastră….
Desteaptă-te române!!!!…

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. draga anonim, am sters comul fiindca mi-a fost teama de un atac impotriva blogului de la anonimi. si am ascultat melodia de pe alt calculator. multumesc.incerc sa postez eu videoclipul, daca mi sa da voie share.

    RăspundețiȘtergere

nu facem atac la persoana